22 Mart 2010 Pazartesi

Dandini Dandini Dastana..





Dandini dandini dastana danalar girmiş bostana ....



Dana nın biri kayb olmuşşş






İngaaa ingaa dur napyon anne be...


Şimdi dana falan kaybolmuyor genç genç çocuklar kayb oluyor..


Artık bostanda yok sapıklar ormanı var.






Geç bunları ya benim devrime uygun şeyler anlat


Dandini dandini de yeter bana ben anlarım leblebiyi...


.....


Artık ben okula giderken sen bana tanımadıgın amcalardan şeker alma da dersin..


Sakın deme merak etme ben haberlerde görüyorum...


Amcaya falan gerek yok evde baba var kardeş var...


Ben kollarım kendimi...


Dışardan korkmuyoz artık..






Tövbe sümme haşa demeyin sakın vallaha öyle...


Artık amcalar dayılar gelince yegeni öpmüyolar yanlış anlaşılır diye napsınlar dünyanın civisi çıkmış gören olur yanlış anlar...






Dnüyanın çivisi çıkmış lafınada kıl olurum ha tamam ben kendimde kullanıyom lafı ama mantıksal bi laf degil...


Dünyanın çivisi çıksa şu an kimse dingil dingil bahar geldi diyip dışarı çıkamazdı...


Yörüngede şaşardı kendini...


Engin cografya bilgisi olmaya gerek yok bunu bilmek için benim bi yer kürem vardı kardeşim dogum gününme almıştı eh haliyle ozamanlar o fakültede okuyoduk dogum günümde harıta Globus perger gibi hediyeler alıyoduk işte bi keresinde sinirlendim elime bişey geçemeyince o küreyi fırlattım kardeşime


Çivisi çıktı ozaman baktım koydugum yerde durmuyor...yörüngesi degişti


Sözüm ona ki, dünyanın çivisi falan çıkmadı


Bizim GDO lu hormonlu manyak bir beslenme tarzımızdan DNA larımızda arızalar başladı...iyice yörüngesini kayb etti o kıvırcık DNA mız...






Anatomi dersinde çok severdim onu...ama hiç resmini cizemedim..şeker şeker kıvırıcık bişeydi..hayalimde şuan canlandıramıyorum o kıvırcıgın büyüp nasıl bir öküz oldugunu....






Yaşasın saglam DNA lar...






Sevgiler: bitlinci.

7 yorum:

  1. istedigin dna olsun cizeriz kuzu.

    YanıtlaSil
  2. ya ben kör oldum yada sen kırklara yedilere karıştın. yoksun la.

    YanıtlaSil
  3. Sayın blog kullacısı sitenizi ekip olarak çok beğendik Samandıra halı yıkama olarak paylaşımlarınızı ve makalelerinizin devamını diler teşekkür ederiz...

    YanıtlaSil
  4. Değerli blog kullanıcısı siteniz hakkında çok olumlu tepkiler görüyoruz Tuzla halı yıkama olarak paylaşımlarınızı ve makalelerinizin devamını diler teşekkür ederiz...

    YanıtlaSil