16 Haziran 2013 Pazar

Hata!!

Herşey bir hatayla başladı aslında
“Sevgi”ydi ismi,
Neye göre kime göre sorgulamadım aslında, belki ikinci hatamdı bu da.
Sendin hatam, sen hayalim , sensizlik özlemim, senle büyümek isteyim.
Belkide hata annemdeydi, seni bana hayal gibi anlatması, seni hala sevmesi, bende seni bulup bana daha çok baglanmasıydı belkide onun hatası.
Ama suçlanacak ilk insan sensin belkide, yada sensizlik, ama ben ya kendimi suçlarım, ya anamı , ya da hayatıma giren erkekleri....
Erkekler hepsi sendir aslında, hepsi kalleşdir, hiçbiri evladını sevecek iktidarda olmayan birer heykeldir gözümde, hiçbiri sevgiye degmeyen, sevgisine sahip çıkmayanlardır.
Bu da bir hata biliyorum ama bana erkekleri ögretmedinki asla, seni bile tanıyamadım. İyikide tanımadım yada geç tanıdım.
Sen bana erkekleri tanıtamadın ama hayatı o kadar güzel anlattınki yoklugunla.
Kimin arkadaş kimin dost oldugunu gördüm aslında , daha ellerimin annemin ellerinden 5 kat küçük oldugu zamanlardan. Ki annemin de elleri ufaktır zaten.
Ben seni özlemedim hiç biliyormusun? Kendime aynada baktıgımda seni gördügüm için, anneminde özlemine bir nebze teselli kattım yıllarca....
Ama seni asla affetmeyeceğim annemin hayatına hüzünden başka bir şey katamadıgın için.
Soyadın bana hep utanç oldu biliyormusun? Ama ben o utançla yaşamaya alıştım, o utancı sevdim...
Sen utancı sevmenin ne oldugunu bilir misin?
Bilemezssin!

Duydumki bir laf demişssin.......
keşke okusaydın bu yazdıklarımı ve sorgulasaydın kendini
Duydumki bana: "bana degil soysuz çerkezlere benzedi demişssin".
Biliyormusun, ne anama yapılan hakareti nede kendime yapılan hakareti düşünmedim.
Koskoca Çerkez milletine, Has türklere yaptıgın hakarete sinirlendim.
Herşey zaten türk oldugum için gelmedimi başıma?
Sırf yıllarca bu yüzden bu dili ögrendim, sırf bu yüzden hep Turanımı hayal ettim, seni daha fazla utançla yaşatmak için.
Utançla yaşamak nedir bilir misin?
Bilemezssin!
Çünkü sen hep birinci ırktın!!!
Sen sendin, bizsse degersizdik,
Sen utandın hep çerkez kızından, sen utandın benden, sen uzaktın hep bana
Bir gün benim Turanım da senden utanacak baba......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder