11 Mart 2010 Perşembe

Uzmancıklara sesleniyorum ...!!!





















En son dinledğim şarkıyla gaza gelip bi şiir yazmıştım...



geçende bloguma koyayımda insanlar mest olsun dedim



Artık ukalalıkta sınır tanımıyorum




şaka bir yana bazen bir şey yapamayıp kendini öven insanları görüyorum...


komik geliyor bana...


hani az önce benim yaptıgım gibi...:)


danganak şeyler yazıp ismilerini şair koyanlar..



agzına geleni besteleyip sanatçı ruhlu insan olanlar


hele hele... en komigi tanıdıgı tüm renkleri yan yana boyayıp sonrada bir fırçayla "ustaca" hepsini bir birine karıştıranlar


e madem karıştıracan sabahtan ne ugraşıyorsun renklerin kenarlarını tutturmak için


ay kenara taşmasın falan filan fasa fiso...

bazen düşünyorum da heralde bende bi kaç taş eksik...yada tahta...
neyse ne işte malzemeden çalınmış belki diyorum ama..


babam eli açık geniş kalpli biridir yapmaz böyle bişey...
annemi desen o kendinden çalıp bana verir..
sorun cözüldü demekki malzemeden çalınmamış
e peki nedir ...
belki o ressam dogru yapıyorda ben yanlış anlıyorum..

ama inanın ki dedigim hep çıkmıştır...akıl var mantık var
mesela ünlü bi ressamın resmine bakınca bi halt anlıyorum renkleri bile yan yana koymuş olsa sorun degil çünkü dikkatle bakınca bi anlamı oldugunu anlarsın
ama bu dandik ressamcıkları onların sırasına katıştırmıyorum...
en son söylenen bir şarkı vardı hatırlamaya çalıştım geçende unuttum...

aman allahım sanatta böyle hatalara yer yok...
şarkının bestesi ve güftesi çok ayrı havalarda..


sanki beste operaya gitmiş bu hafta sonu


güfte diskotege..


öyle feci bi durum...

şarkıyı dinlerken müzikte öyle uyumsuz enstrümanlar var ki


maçoyla entel insanın yan yana sarmaş dolaş merkez sokaklardan birinde gezmesi gibi...


sözlerine kulak verem belki duygulanırım diyorsun..

sözleri ayrı bi komik...

komik degilde felaket sanat düşmanı bişey....

böyle giderse besteyi de güfteyi de ayrı ayrı sanat dallarına koyacaklar...

iyice işin Hollandası çıkmış.....

sevgilimi koluma takarım bebekte 3- 5 tur atarım bide sinema yaparım gördügün gibi çok unutkanım...


demet söylüyor galiba ...tamam güfte saçma ama en azından dinlerken müzik biaz coşturuyor insanı...


buna lafım yok .
ama birini çatlatacam diye sanatı niye alet ediyosun..

aletler icat olundu bıçak var balta var....
modern yapacaksan tabanca var..

yaniii

e ozaman niye düşmanca davranıyosun ekmek yedigin sanat kapısına.?

senin 2 milyarlık çantalarını o sanat veriyor sana ...ekstralar..paracıklar...gece klubleri...
bence biaz dikkat et...
bebekte bile o yüzden tur ata biliyorsun...

kadın için o sokaklarda tur atmak ne biliyomusun..vitrini var...pastacısı var..osu var busu var..

bence sen bi şarkı yap..
yarabbim şükür ....yarabbim sagol...sen büyüksün falan de...
hem sanat olur hem ilahi olur hemde sevaba girersin..
vazgeç eski kocacılklarına laf atmayı...
şimdi demet severlerde saç baş dalmasın bana...


hak var hukuk var...
hukuk dedimde...demez olaydım...hak var hukuk yok demem lazımdı çünkü öyle...

bu düzen böyle geldi böyle gider...
eline kalem alan yazar... artık klavye alan desek daha dogru.
eline fırça alan boyar...
boyacı ressam olmaya karar verir ressam makyaj uzmanı olur...herkes uzman zaten kime baksan uzman.
uzman yok kardeşim bi kere bunu kafanıza sokun
Kainatın herşeyin tek uzmanı Allahdır...
sen olsan olsan o bilimin bi yardımcısı suyunun suyu olursun...


uzman lafı beni çıldırtıyor...
rica ederim çıldırtmasın beni bu "uzmanlar"


sevgiler...BİTLİİNCİ ;)




1 yorum:

  1. Bitli uzmanlar diyor ki:

    Bitli kızlar uzmanları sevmezmiş. Tiki kızlar severmiş.

    YanıtlaSil