4 Mart 2010 Perşembe

Kaşar...Maşar...bu kız seni aşar ....




Gitmiş elin kaşarına asılıyor..

Sabah akşam Sokagımızın Bobbi si gibi uluyor Serenat yapıyor sanki...

Kızda 8 ci kattan aşağıya bakıyor...

Sevgilisinin fındık kafasını görecek ya....artık o kadar uzaklıktan fındık kadar görünmesi dogaldır çocugun kafasının....

Bi aralar ceviz kadar görüneni vardı....eh dogal olarak ona koca kafa derdik mahallede...

Bu kız hep böyledir...nerde tip varsa gider onu bulur...

Maksadım mahallenin nineleri gibi dedi kodu yapmak degil...

Ama anlamadıgım olay bu erkeklerin bu kaşarlarda ne buldugudur...

Kız geçende bana geldi...kalorifer sorunumu varmış neymi.şşş maksat kendine apartmandan yeni kaşarlar çevresi edinmek....

Haliyle durumu anladı ama iyikide gelmiş....HOLLANDA peynirmizi tanımış olduk....

Vıck vıcık konuşmalar...parmak üzerinde koşmalar...saçlarındaki bi ton katkı maddelerini dakka başı banyoya girip ıslatmalar...

Anam ya insan ömrü böyle yaşanırmı...

Bende takıldım dogal olarak...ne yer ne içersin inmisin cinmisin ne bu hal kızım...şu her tırnagın ayrı renk oje..oha yani...

Aaaa delimisin ya olurmu hiç güzellik kurban ister...

Yuh dedim kurban bayramında vejeteryanım deyip herkesi isyana kaldırmaya çalışan...asansörlere koyunları kesmeyelim yazmalar...yani sen kurbanın ne oldugunu nerden anlarsın kızım .....

Yok o bayramın kurbanını demiyorum dedi....normal bildgiin kurban işte....

Ama benim bildigm kurban koyun kıtır kıtır kesilir yoksullara dagıtılır..eh tabi eger evin ufaklıgı koyunla duygusal bi bağ kurmamışsa rahat rahat kesilir...

Yoqqq yaa olmaz öyle şey ben güzellik kurbanından bahs ediyorum dedi....
Bide salak benle bu konuyu tartışıyor....
kendisiyle alay edildigini takıldıgının bile farkında degil....

İşte burda empati kurmak gerek...

O kötü bi kız degil....peynir olarak dünyaya gelmişse ne suçu var...

Sadece herşeyin iyi tarafını düşünür...koyunların kesilmesini istemez...

Anlatılanları en pembe haliyle anlar....

Aşkı memnuya bakıp ağlar...ama ihanete degil...aşka aglar...

işte sözüm o fındık kafalıya...

Kardeş ne yaparsan kendine yaparsın...tamam kızı tavlıcanda...sonra ne olacak?...

Bi cacık olmaz....sen kaybedersin...tamam belki biaz eglendirir seni o peynir güzeli ama günahını alırsın...

Mahlelde ileri geri konuşma...

Onun aklı yok ama Allahı var...

Allahı olanlara selam olsun

Sevgiler: bitli inci :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder