3 Mart 2010 Çarşamba

Karga Kardeş.....






Gitmiş Salaklıgıyla ün kazanmış mahallede...

Her sabah pencerenin altında uluyo...

Artık hangi sevgilisine aglıyor anlamadım gitti...

Bi uyutmadı ne beni ne bitleri.....

Yüz kere dedim şu kadına uyumadan önce penceremi iyi kapat perdeleri de çek diye.....

Kısaca nedir bu hayvanlardan çektiğim dedim uykumu alamadan giyindim dışarı çıkmak için....

Hava güzel....karanlık degil ....yürüdüm biraz...

Bizim orda salak kapıcı var....her girip çıktıgımda ordan kafasını çıkarır....

Dedektif suratı olsa önceki hayatında dedektif olmuş dicem ama....

Adam tipsiz....her seferinde dua okuyorum onu gördükten sonra.....

Vurdum kendimi sokaklara...

Ninem derdi hep ne sürtüyonuz sokak kızları gibi yığılın eve....

Ehh nine sen ne anlarsın sokak kızlarından....18 inde evlendin çoluk çocuga karıştın

Haftada 1-2 kere koca dayagı yedin yılda bi kerede dogrudun

karnından sıpa sırtından sopa misali yaşadın gittin....

E tamamda şu sokaklar malzeme yuvası....

Allahın yarattıgı 299 yaşındaki karga bile g tü havalarda uçuyor.....

Ulan ne yamuk bi dünya be karga kadar bile olamadık gitti....

Karşı markete geçecem....bi sakız alayım bari yada su aman allah ne verdiyse alacam

Gerçi Geçende o amca beni kazıkladı ama Kargalar s..sın onun kafasına....

Acısını çıkartırız bi gün ama şuan tek açık market orası.....

Tamamda ben agacın altında bekliyorum karşıdan karşıya geçecem de ama nasıl?

Trafik ışıkları gene arıza yapmış mal sürücüler de düşünmüyorlar bu yolu nasıl geçecek bu yaya milleti...

Yaya milletini sayan mı var almış bacakları arasına demir modelli aracını ohoooo...

Baktım ben mahalleye girerken komşulardan çıkan dedi kodu sesleri yukarı agaç dalından geliyor....

Kaldırdım kafamı... KARGAYLA göz göze geldim......

Bana bakıyordu...ve gözleriyle diyordu...Kafana s..madan çekil kenara diye...Sanki yani sanki öyle diyordu...

Ya da o benim içimdeki sesdi artık bilmiyorum........

Ve bana Nispet yaparcasına karşıdan karşıya uçarak geçtiler....

Artık komşu kocamış karılara Kargalar demicem.....

Onlar bi boka yaramıyorlar......vıdı vıdı dan başka....kimin karnında sıpa var...kim kaç ekmek aldı....kim kimin oglunu kesiyor

Kargalar en azından uçuyor............vede .konuşamıyorlar.


------------Sevgiler: bitli inci :)-----------------

1 yorum: